Оқуға құштар мектеп ("Оқуға құштар мектеп","Балалар кітапханасы" жобалары бойынша) 20 мин.оқу


"Қожа Ахмет Яссауидің хәл хикмет ілімі"
Қожа Ахмет Яссауидің туғанына 930 жыл
Тағылымдама сағаты





«Ұстаз ұлы есім...»

Оқушыларға ұстазды құрмметтеу, сыйлауға , түсіне білуге, бағалауға үйрету, оқушыларға ұстаз туралы эссе жаздыру.

Оқушыларға алдымен ұстаз туралы мағлұмат беру. Ұстазға қатысты оқушылармен сұрақ - жауап болады.

Оқушыларға эссе жазуға отыз минут уақыт берілді.


«Мен оқыған бір ертегі»

Оқушыларды қиялдауға, шешен сөйлетуге, өз ойларын еркін жеткізуге, адамгершілікке, бірлесе жұмыс істеуге, жақсы қасиеттерді бойына сіңіруге тәрбиелеу.

Таныстыру. «3D» әдісі бойынша топқа бөлінеді. Бұл бөлімде топтастыру әдісімен оқырмандар топқа бөліп, «сен білесіңбе?» әдісі қолданылады.

Кім тапқыр?

Кім ойшыл?

Кім дарынды?

Кері байланыс.


«Абай ұрпақ жүрегінде»
Абай өлеңдері арқылы жас ұрпақты адамгершілікке, ғылым, білімді сүюге баулу, рухани құндылықтарымызды дәріптеу.

Туған жерін, оның табиғатын сүйе білуге тәрбиелеу. Балалардың шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Тапсырма. «Бейне ролик»
Тапсырма . «Абайдың өмірбаянын топтасып айту»
Тапсырма. «Абайдың өлеңдерінен қара сөз оқу »
Тапсырма. Қорытындылау

 


«Еңбек бәрін де жеңбек»

 Оқушылардың шығармашылық қабілетін шыңдауға, шеберлектерін, қабілеттерін көрсетуге, білімдерін арттыруға, жан – жақты  ізденуге, көркем шығармамен танысуға, еңбекке баулу. 

сыныптар аралығында сурет байқауы. Оқушылар белсене қатысты.

Оқушыларға еңбек туралы сұрақ – жауап болды.

Еңбек туралы оқушыларға мақал – мәтелден тапсырмалар болды.

 


«Тәуелсіздік тәңір - сыйы»

Ата – бабамыздың тәуелсіздік жолындағы ерлігін үлгі ету, өскелең ұрпақтың бойында патриоттық, отанға деген сүйіспеншілік сезімін ояту.

Көрме «Тәуелсіздік – еліміздің ерлік жолы», «Азаттық аңсаған ақиқаты», «Желтоқсан құрбандары» туралы көрсету.

Оқушыларға сұрақтар қойылды.


«Әжемнің ертегілері»

Оқушылардың шығармашылық қабілетін шыңдауға, шеберлектерін, қабілеттерін көрсетуге, білімдерін арттыруға, жан – жақты ізденуге.

Таныстыру.

Кім тапқыр?

Кім ойшыл?

Кім шапшаң?


Атауы Жүктеу
1 қыркүйек айы анықт 
2 қазан айы анықт
3 қараша айы анықт
4 желтоқсан айы анықт

«Ертегілер елінде» 3D

«Оқуға құштар мектеп» жобасы бойынша 3сыныптар аралығында өткізілген сайыс.

«Ертегілер елінде» 3D

Оқушыларды қиялдауға, шешен сөйлеуге , өз ойларын еркін жеткізуге, адамгершілікке бірлесе жұмыс істеуге, жақсы қасиеттерді бойына сіңіруге тәрбиелеу.

Ертегілерді оқуға деген қызығушылығын ояту.

Таныстыру. «3D» әдісі бойынша топқа бөлінеді.
  1. кезең.  Кім тапқыр. «Адасқан кейіпкер» әдісі бойынша , берілген  суреттен ертегі кейіпкерлерін айтады.
  2. кезең. Кім ойшыл. «Жалғасын тап» әдісі бойынша ертегіден үзінді оқылады, соны жалғастырып айтады.
  3. кезең. Кім дарынды. «Ертегі терапиясы» әдісі бойынша берілген суреттерден ертегі құрастырады.
  4. кезең. Кері байланыс.